لعل پاک
مطالب گوناگون.وب مرجع
مضوعات و مطالب گوناگون به جای اینکه وب های زیادی را جستجو کنید به این وب مراجعه کنید.

 

روز تلخی چشم من گریان نمود
سینه ام را سوخت و ویران نمود
مادری تنها کنار کوچه بود
سر به زیر چادری کهنه ربود
میکشید از عمق جان اه غمین
کودکش را خواب میکرد این چنین
مادری که شرمگین از بچه ها
گوشه ای کز کرده بود روی زمین
چشم بر دست جوان و پیر داشت
انتظار از گشنه و از سیر داشت
مرد رندی از کنار او گذشت
تکه ای نان و کمی هم شیر داشت
چشم بد بر آن زن بیچاره دوخت
شیر و نانش را به شرطی میفروخت
شرط او را چون شنید آن لعل پاک
همچو پروانه ز شرم خویش سوخت
آنچنان بر رند میخواره رمید
کز هراس جان رنگ از او پرید
من خدا دارم ستد حقم ز تو
او که از اول مرا پاک آفرید
گرچه من محتاجم و لیکن فقیر
روزیم را میدهد آن بی نظیر
روزیم را از طریق عابدان
میدهد از بهر این طفل صغیر
من گدای شیر و نانت نیستم
با خدایم بودم هرچه زیستم
شکرت ای رزاق و رحمان و رحیم
بنده ات گر من نباشم کیستم؟


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : چهار شنبه 22 شهريور 1391برچسب:, :: 1:43 :: توسط : هیچکس

درباره وبلاگ
اشعار و مطالب ادبی
پيوندها


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 19
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 40
بازدید ماه : 186
بازدید کل : 29437
تعداد مطالب : 35
تعداد نظرات : 8
تعداد آنلاین : 1